optimistic
optimistic
optimistic
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

optimistic

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة

hamada staar
عين الحياة
hanan
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hanan
Admin
Admin
hanan

اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Empty
مُساهمةموضوع: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالأحد ديسمبر 04, 2011 2:16 am

إعلان المسلسل
*** الموسم الثالث من مسلسل اللعبة ***

بطولة مصطفى قمر .... Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

سيد ممدوح Like a Star @ heaven

روميو قمر

شيكا

محمد فرج

حماده وعلي ومحمد كرويم

البرنسيسة سالي

نوسي و سيليا

عين الحياة

سلمى و شروق

الموسم الثالث

المذنب الحقيقي

اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة 832355184

عدل سابقا من قبل hanan في الإثنين يناير 02, 2012 5:50 am عدل 10 مرات
https://optimistic.jordanforum.net
عين الحياة
الإدارة
الإدارة
عين الحياة

مُساهمةموضوع: رد: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالخميس ديسمبر 08, 2011 9:59 pm

شغلك من قبل ما نشوفه هيبقى روعة يا حنان وبجد ربنا يوفقك وتبقى كاتبة قد الدنيا

اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة B44146c130
hanan
Admin
Admin
hanan

مُساهمةموضوع: رد: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالخميس ديسمبر 08, 2011 10:32 pm

يييييييييييي يادي الكسوف انا كنت بعمل بروفا بس تجربه يعني هههه ميرسي يا نسرين الاضافات بالموقع روعة وشكرا على ردك من هلا وانا مستمتعة بكتابة المسلسل و رح تنبسطو منه كتير باذن الله والاعلان رح يكون احلى من هاد
hamada staar
عضو
عضو
hamada staar

مُساهمةموضوع: رد: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالجمعة ديسمبر 09, 2011 12:23 am

ايوااااااااا كده ياحنون ياتري مخبيه ايه في المسلسل والشبح دوره ايه ربنا يستر ميرسي ياحنان علي تعبك ومجهودك اللي بتعمليه
mera mohamed
عضو
عضو
mera mohamed

مُساهمةموضوع: رد: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالجمعة ديسمبر 09, 2011 2:03 am

ميرسي ياحنان علي دوري في المسلسل بس ربنا يستر وتطلعيني في دور حلو وخلي روميو يموت من اول حلقة وميقرفناش بقة هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لحسن دة حيتعبنا اوي
romio amar
الإدارة
الإدارة
romio amar

مُساهمةموضوع: رد: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 3:57 am

هههههههههههههههههههههههههههه ايوة كدة لازم اسمى يبقى فى الاول مع مصطفى مش بطل المسلسل وبعدين محدش هيخلص منى ياسلمى انسى هههههههههههههههههههههههههه دا انا مدوخهم من الجزء الاولانى انسى ياحبيبتى انسى
mera mohamed
عضو
عضو
mera mohamed

مُساهمةموضوع: رد: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالخميس ديسمبر 15, 2011 5:02 am

هههههههههههههههههههه حنشوف مين اللي حيضحك في الاخر يا روأه Laughing
romio amar
الإدارة
الإدارة
romio amar

مُساهمةموضوع: رد: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالخميس ديسمبر 15, 2011 7:44 pm

ههههههههههههههههههههههههههه يبقى انا اللى هضحك اكيد لانك ماتعرفيش حاجة اصلا وماتعرفيش ان المسلسل دا معمول عليا انا ههههههههههههههههههههه بجد هتتصدمى من اللى هيحصل فيكى والله ولو مش مصدقة اسالى حنان وهى تقولك ههههههههههههههههههههههههههههههههه
mera mohamed
عضو
عضو
mera mohamed

مُساهمةموضوع: رد: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالسبت ديسمبر 17, 2011 3:49 am

حنان متعملش فيا حاجة وحشة علشان دة اول تعامل بيني وبينها فمش حتعملي حاجة وحشة ههههههههههههههههههههه صح يا حنان ولا لا
hanan
Admin
Admin
hanan

مُساهمةموضوع: رد: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 6:56 pm

اطمني يا سلمى انا الكل بيطلعو راضيين جدا من عندي ههههه صحيح روميو مجرم محترف بس بردو مش هتزعلي من الي هيحصل ان شاء الله
mera mohamed
عضو
عضو
mera mohamed

مُساهمةموضوع: رد: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالإثنين ديسمبر 19, 2011 2:30 am

بأذن الله يا حنان ياقمر وانا وصقة من زوقق ومش قلقانة منك ابدأ واكيد حتفجأينا باحلي حاجة
سالى قمر
مشرفة
مشرفة
سالى قمر

مُساهمةموضوع: رد: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالجمعة ديسمبر 23, 2011 5:07 am

نونة حبيبتى خلصى المسلسل يلا انا متشوقة اوى انى اتابعه
اكيد الجزء ده هيكون جميل زى اللى قبله وقبله يا حبيبتى
hanan
Admin
Admin
hanan

مُساهمةموضوع: رد: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالجمعة ديسمبر 23, 2011 5:03 pm

ميرسي يا سالي يا حبيبتي وان شاء الله التالت ده هيبئى احلى من الي قبله كمان
Mohamed Farag Star
الإدارة
الإدارة

مُساهمةموضوع: رد: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالأحد يناير 08, 2012 8:51 pm

والله يا نونا اعلان جميل قوييييييييي والله خسراتك يابنتي والله روحي شوفي نفسك في المجال ده والله هتنجحي لانك عندك موهبه بجد وربنا يكرمك فيها بإذن الله هيبقي مسلسل جميل قوييييييي زي اللي فاتو ومستنينه يا نونا لانه مشوق كالعاده
hanan
Admin
Admin
hanan

مُساهمةموضوع: رد: اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة   اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة Emptyالإثنين يناير 09, 2012 2:20 am

ميرسي ليك يا محمد ههههههههههههه ده كلام جميل اوي والله بس هي عين الحياة الحقيقية الي صممت الصور وعملت الفيديو والله تعبت معايا اوي ويارب المسلسل يعجبكم هو حاجة بسيطة بس مغامرة ظريفة

اعلان الموسم الثالث من مسلسل اللعبة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الاعلان الاول لمسلسل اللعبة الموسم الثالث
» الحلقة رقم 19 من مسلسل اللعبة 3
» حلقة رقم 19 من مسلسل اللعبة 2
» الحلقة رقم 20 من مسلسل اللعبة 3
» حلقة رقم 20 من مسلسل اللعبة 2